Lite failad bild + nervositet

We touch I feel a rush
We clutch it isn't much
But it's enough to make me wonder whats in store for us
It's lust, it's torturous 
You must be a sorceress 'cause you just
Did the impossible
Gained my trust don't play games it'll be dangerous
If you fuck me over
'Cause if I get burnt imma show you what it's like to hurt
'Cause I been treated like dirt before you
And love is "evol"
Spell it backwards I'll show you..

Gymnasiet börjar om EXAKT 30 dagar.. hjälp.
Läste BLT igår, över vilka som kommit in.
34 stycken. 33 personer som jag inte känner. Alls..
Hjääälp haha :( börjar bli nervig nu ;p

Kommentarer
Postat av: Jenny - Foto, hästar & vardag

Vår skola börjar om typ 25 dagar :(

och du, när jag började gymnasiet kände jag inte heller någon! Hade en kompis som jag inte hade pratat med på flera år, så jag vet inte om det direkt räknas?

Men det som inte dödar en, gör en starkare! :) <3

.... och, dessuom lär du känna fler nya kompisar än dom som känner många i klassen :D

2011-07-24 @ 16:51:30
URL: http://jennypetronella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback