Har tråkigt :)

Hur bor du: ute i skogen
Brukar du komma i tid: ja :)
Hur lång är du: eh 1,72 ?
Kan du laga mat: hahahaha
Vad jobbar du med/pluggar du: ska börja ettan om 2 veckor :)
Vad har du på dig just nu: shorts + t-shirt
Har du någon fobi: nae, men jag gillar verkligen inte maskar och larver :s
Hade du en bra kväll igår: haha japp ;)
Vilket är ditt senaste inköp: två vita ramar :)
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: jag vet inte haha :P
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: jag tänker inte skriva mopeden, haha
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: haha ingen aning:)
När gjorde du senast något riktigt dumt: hm.. kanske när jag skulle öppna majsburken men råkade skära mig på kanten så blodet bara forsar :( haha
Saknar du någon just nu: Ja..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det behövs inte mycket haha ;)
Någon jag stör mig på: wb-fjortisar.. usch :p
Intressen: hästar, vänner, fota :)
senaste person du kramade: Annie

Senaste person du ringde: annie
Senaste person som ringde dig: det vet jag inte :P
Vad drack du senast: ice-tea
Vill du ha barn: ja :)
Längtar du till din nästa födelsedag: klart :p
Har rakat dina ben någon gång: hahaha nej verkligen inte
Är du sugen på något nu: nej!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0! blä
Använder du hudkräm: ne
Attraheras du av män med skägg: hahahaha
Micro-pop eller poppa själv: micro:)
Brukar du baka: kan jag inte påstå:P
Röstade du i det senaste valet: nej ;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jafan :)!
Vilken låt lyssnade du senast på: good charlotte - sex on the radio
Har någon annan sovit i din säng inatt: nae
Vad tycker du är äckligt: att äta när man är proppmätt, haha ;)
Har du pengar på mobilen: 45 öre ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback